2010. október 1., péntek

Amerikai palacsinta a beteg Huginak,és mert nem tudok vezetni.

      Igen! Ebben minden benne van. Kérdeztem,hogy mit evett már ma,és mondta,hogy semmit ,mert nincs étvágya.Én pedig megkérdeztem,hogy ha sütnék amerikai palacsintát akkor lenne-e ? és naná,hogy akkor igen:) így történt,hogy sütöttem,és még mindig nem tudok vezetni.  Ma is voltam vezetni,és annyira félek tőle,az a sok autó szemben,a sok tábla,gyalogos,biciklis,kátyúk,megint autósok és ott vagyok én! aki nem szeret vezetni,és sajnos nem is tud! Mondom én.Az Oktatóm szerint pedig tudok,és nem is vagyok rossz. Kinek kellene most hinni? Magamnak? aki nem akart,és még eszébe se jutott jogosítványt szerezni és az egész egy halmozott események sodrásának következménye vagy egy tapasztalt,kitűnő,nem kiabáló,türelmes Oktatónak? Kinek?elmondom: Hát nem is nekem,hanem az Oktatómnak. Ettől függetlenül én még mindig félek. A palacsinta receptje pedig a következő:

  • 3 tojás
  • 120 gramm liszt
  • 1,5 dl tej
  • 1 tk. sütőpor
  • 3 dkg vaj
  • vaniliás cukor
Az öntethez pedig egy tábla csoki és 1 dl tejszín.A csokit gőz fölött felolvasztom és hozzákeverem a tejszínt.


A tésztánál pedig a sárgáját összekeverem a lisztes sütőporral,a tejjel,és az olvasztott vajjal,így egy sűrű palacsinta tésztát kaptam,és ehhez adjuk még a tojáshabot. Ezután már csak ki kell sütni,ami pedig villámgyorsan megy. Mivel az állaga sűrű így nem fog szétfolyni,és kis kerek formákat kapunk.Mindkét oldalát aranybarnára sütjük,és csokiöntettel leöntjük. Én reszeltem a tésztájába  és a csokiba is gyömbért,mivel nagyon egészséges,és segít a gyógyulásban.

Most pedig keddig teljes nyugalom van,mert akkor vezetek legközelebb... 

1 megjegyzés: