2010. szeptember 25., szombat

Citromos-tejszínes tejbegríz,mert már a városban is vezetek

Kezdem ott,hogy városban vezetek.Nagyon félelmetes. Az emberek többségét nem érdekli,hogy az autóm tetején ott van egy hatalmas "T" betű,ami azt jelenti,hogy félni kell tőlem,vagy tőlünk úgy általában,mert mi nem tudunk vezetni. Nem mindig tesszük ki az irányjelzőt,nem tudunk elindulni mikor zöldre vált a lámpa,a sok tábla és még ezer tényező amire nem tudunk rögtön figyelni,sőt tapasztalt emberek se tudnak mindig figyelni,így hogy várják el,hogy pont én megbízhatóan vezessek. Tudom a bizalmi elv.De 10 rutin óra után ne várjon senki tökéletes bizalmi elvet.Igyekszem,de nem egyszerű. Viszont itt van ez a tejbegríz. Egyik kedvencem,Bécsben is sokat főztem a gyerekeimnek,de csak az egyszerű kakaós vagy fahéjas változatot.Bekísértem az egyik barátnőmet egy zöldségesbe,ahol megláttam a citromokat.Annyira szép sárgák voltak,hogy nem tehettem mást,vettem 2 darabot.Megjegyzem nagyon drága ,szerintem olcsóbban lehet C-vitamint venni,mint 1 kiló citromot.Gáz.


 

      Mikor hazajöttem akkor még nem tudtam mire használom fel őket,de valami könnyű,finom és gyorsat szerettem volna.Tejbegríz! Gyors is és finom is és akár még könnyű is lehet.De akkor tegyük már bele azokat  a citromokat,amíg megvannak,mert nálunk semmi nincs biztonságban,egy tábla csokit nem lehet 10 percnél tovább tárolni. Így mielőtt még a teában végezték volna,felhasználtam.

  • 0.8 liter tej

  • 7 kanál búzadara

  • 5 kanál cukor

  • vaniliás cukor

  • 1.5 dl tejszín

  • 2 citrom

  • és egy Tupperware forma
Főztem egy egyszerű tejbegrízt,amibe belereszeltem a citromhéját.Közben felvertem a habot amibe pedig belekerült a citromok leve,és valóban közben csináltam,és úgy éreztem magam,és néztem ki,mint az egyik stepford-i feleség,egyik kezemben a habverő,másikkal pedig kevergettem a tejbegrízt. Nicole Kidman se játszotta jobban.

Megvártam míg kihűlt a gríz,persze kevergetni kell,mert különben csomós lesz,mint a puding.Aztán belekevertem a habot ,mivel a hab elolvad,ha meleg hőmérséklettel találkozik.Formába,majd a hűtőbe..Kész.Citrom megmentő akció ezennel befejezve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése